strålningsskit

Nu tänker jag ge alla lösenordet och inloggningsmejlen till den här bloggen, så att alla får skriva om dom vill det;
[email protected] och lösenordet är sagamia

Jag tycker bäst om Julia, Alida och Amanda, kanske Saga också. Och Karin lite också. Dom är mina bästa vänner, i all evighet. Skulle till och med kunna döda för dom. Ärligt talat, så har jag aldrig mött ett par trevligare människor än dom så sant som jag heter... Bertil-Örjan, vilket är mitt egentligen namn. Men när jag föddes så jag en pojke, men min mamma och pappa ville hellre ha en flicka som dom opererade om mig till en flicka.


Kommentarer
Postat av: Viola

hahaha SAJK! xD

2007-11-08 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0