- Har vi någonsin något kul å säga när det gäller våran blogg?

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
kanske åtminstonde. har haft matte idag. alida och jag lärde oss mycket tycker vi... eller gjorde vi det egentligen?
var med i diskussionen om huruvida vi lärde oss något idag på matten. snart ska vi ha engelskaredovisning på steg 5. det ska bli roligt. säger vi, säger alida. okej, mmh, säger alida. jag säger bajs.
bajs är kul. kul är bajs.
mitt nya motto btw. alltså, bajs är kul. kul är bajs.

hahahaha. jag är kissnödig. men vågar icke gå på toaletten, tänk om toaletten sväljer mig levande. då skulle jag dö. och då finns inte jag längre, för jag är död. och då kan inte ni få läsa sådanahära intressant inlägg om hur toaletten skulle äta upp, osv osv.

nu kommer julia, hon säger: Hah! och har en gul tröja på sig, som det står: Never Mind the Bollocks, Heres the Sex Pistols. denni! försök att klå den tishirten. det lär bli rätt så svårt för er. men ni kan ju alltid prova, att klå den tishirten. det kan bli roligt att se om ni klår den. vilket jag inte tror att ni kommer göra. men prova kan alltid.

adjö. nu ska jag gå och bli uppsvald av toaletten. hejdå, sista inlägget från mia palmberg, eftersom att hon inom några minuter inte längre kommer att vara vid liv för att toaletten svalde henne levande och då dog hon.

ajöken sa löken. grymt, sa grisen.


Kommentarer
Postat av: Lolla

Bajs är kul. Kul är bajs. Nice motto! :D

2008-01-21 @ 12:28:33
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0