NO BANANAZ

vi (jag (julia) och mia) sitter i skolan, vi har tråkigt, allah!
Vem skall vi, prata skit om?????
Vi gillar Glenn, för han är från Göteborg.
HYSEN HYSEN HYSEN!
inte för vi gillar Göteborg särskilt mycket, men vi har all rätt att gilla Glenn.
Om jag fick välja en person i världen att älska, så skulle det vara Glenn. Jag älskar dock ingen, förutom att jag älskar att hata vissa.... (MIA)
Mia är cynisk, en vanlig tendens hos ungdomar i dagens samhälle. Julia är, till skillnad från Mia en gladlynt jävel. Hon är så lycklig och fin, hela tiden.
"Allt är så fint" säger Julia med ett leende på läpparna. Om Julia inte vore färgblind så skulle hon se hela världen i vackra och tilltalande färger. Hon är ju dock färgblind, det finns inte så mycket att göra åt.
Mia har inte tandställning längre, dock saknar hon den förfärligt. Mia och tandställningen var som en, de älskade varandra och levde i perfekt symbios. Nu har tandställningen och Mia gått skilda vägar, Mias tänder är raka, men var det värt att skiljas från en älskad vän? Hon hoppas innerligt att de skall återförenas en vacker dag (helst i november)

BTW så gillar vi Glenn Hysén en maaassssaaaaa!! MYCCCCCKKKKEEETT!!! ABSOLUUUT PERFEKEEEEEKKKTTT!!!
HEJEJEJEJEJAAAAA VI ÄLSKAR GLEEEEEEN! MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCHEN!

OCh slutgiltigen en bild på den vackraste mannen i världen efter Danne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0